Sunday, April 9, 2023

Rahsia kulit cantik dengan Vitamin Cantik Harga Rahmah

Pernah tak terdetik dalam hati nak kulit cantik, glowing dan dan kulit sihat tanpa sebarang masalah? 

Bila berjumpa keluarga atau kawan-kawan pula, ramai yang menegur kulit anda makin cantik dan minta tips rahsia kecantikan anda. Cuba bayangkan bila ada yang menegur anda begini, mesti rasa diri sendiri melayang-layang, rasa gembira sangat-sangat sampaikan mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang. Terngiang-ngiang jer pujian orang tu di telinga tak tahu berapa hari.

Namun begitu, tidak semua orang beruntung kerana dikurniakan rezeki memiliki kulit cantik semulajadi tanpa cacat cela. Ada antara mereka yang berperang dengan masalah kulit sejak usia remaja. 

Pada awal remaja kebiasaannya muncul jerawat yang tumbuh silih berganti dan ada yang menghadapi masalah jerawat batu yang teruk sehingga bernanah. Kemudian, apabila usia mencecah 20-an, 30-an muncul pula masalah kulit lain. Tahukah anda, masalah- masalah kulit ini akan memberikan kesan yang tidak baik kepada diri anda. Anda akan menjadi cepat stress, berfikiran negatif kerana kurang kenyakinan diri dan malu untuk berjumpa dengan orang sekeliling.

Seperti yang kita tahu, semua orang sukakan kecantikan dan mengidamkan memiliki kulit yang cantik seperti artis-artis yang berkulit gebu. Apabila memiliki kulit yang cantik dan sihat, kita akan lebih berkeyakinan tinggi, lebih berfikiran positif dan dapat hidup dengan lebih tenang tanpa stress.

Oleh itu, shila nak bantu anda semua bebas dari masalah kulit, jerawat, jeragat, kulit kusam dan kulit berparut. Anda tahu tak semua itu boleh diikhtiarkan dengan cara mengamalkan pemakanan suplemen shaklee. Bagi mendapatkan kulit yang sihat, bukan sahaja penjagaan kulit luaran sahaja yang perlu, tetapi penjagaan dalaman juga sangat penting. Jom ikhtiar dengan Set Kulit Cantik Shaklee, bulan ni promo harga rahmah tau.


Promosi Set Rahmah Shaklee


Seperti syarikat-syarikat lain, Shaklee juga tidak terlepas dari menyahut seruan kerajaan untuk menyediakan set rahmah yang mampu dimiliki oleh semua rakyat. Jarang sangat Shaklee buat harga murah berbaloi macam ni tau. 

Terdapat 2 pilihan yang boleh dipilih bagi Set Rahmah iaitu:


Set A: ESP+ Vitamin C




Beli set ni dengan harga RM99 sahaja. Harga asal ESP RM 173 dan Vitamin C RM 115. Dua item ini harga asal biasanya RM 288. 

Tapi Promo Rahmah bulan ni 2 item ni RM99 jer. Fuhh berbaloi kan, bila lagi nak dapat harga murah macam ni.

Selain daripada itu, anda juga layak dapat FREE keahlian Shaklee bagi yang belum mendaftar (Jimat lagi RM35).


Set B: 2 ESP+ 2 Vitamin C




Nak lagi jimat share order dengan kawan-kawan, ambik Set Rahmah B hanya RM 188 jer.

Dapat 2 tong ESP+ 2 botol Vitamin C (sepatutnya RM 99 x 2= RM 198), tapi Shaklee bagi kurang lagi RM10, hanya bayar RM 188 jer untuk Set B. Jadi, nak harga lagi murah ambiklah Set B.

Selain itu, anda juga layak dapat FREE keahlian Shaklee (Jimat lagi RM35) juga FREE postage


Kelebihan kandungan ESP Untuk Kulit Cantik


  1. Mengandungi THIAMINE (Vitamin B1) vitamin anti stress dan mengelakkan masalah jerawat.
  2. RIBOFALVIN (Vitamin B2) bantu untuk mengekalkan kandungan kolagen dalam kulit.
  3. NIACIN (Vitamin B3) mengecilkan liang pori, meratakan tona kulit, melembapkan kulit, dan mengelakkan kulit kusam.
  4. ASID PANTOTENIK (Vitamin B5) bersifat anti radang, mengecutkan jerawat/psoriasis/rosacea.
  5. PYRIDOXINE (Vitamin B6) mencegah kedatangan jerawat semasa haid.
  6. PROTEIN menyingkirkan sel kulit mati dan memperbaharui sel kulit dalam tempoh 28 hari.


Kelebihan Vitamin C Untuk Kulit Cantik


Shaklee menghasilkan Vitamin C dari kanji jagung (Corn Starch) yang merupakan sumber asli Vitamin c.

Menggunakan kaedah Sustained Release bagi membolehkan vitamin c diserap ke dalam badan sepanjang 5 jam untuk memastikan badan anda mengandungi vitamin c di saat anda memerlukannya. Ia bersamaan dengan pengambilan 1.5 biji oren setiap jam selama 5 jam.

Vitamin C Shaklee juga ditambahkan dengan 120mg Citrus Bioflavanoids Complex. Bioflavanoids membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan. Antara kelebihan Vitamin C ialah:

  1. Mencerahkan dan melembutkan kulit
  2. Menjadikan tona kulit lebih sekata
  3. Mengatasi masalah kulit sunburn
  4. Merangsang penghasilan collagen dalam badan
  5. Mengatasi masalah jerawat
  6. Melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan persekitaran dan radikal bebas.



Testimoni Set Cantik Shaklee

Jom tengok testimoni customer yang dah consume Set Cantik Shaklee. Lain macam effect dia yer.











Teruja tengok effect positif customer yang pernah menggunakan Set Cantik Rahmah Shaklee ni kan. 

Jangan lepaskan peluang yang ada ni, jom cepat dapatkan set cantik dengan harga rahmah sekarang. Promo ni sekejap jer shaklee buat, selepas ni tak tahu la dapat harga murah macam ni lagi tak. Berminat boleh klik terus dekat sini NAK ORDER SET RAHMAH.


Shila, 0199064797

Pengedar Shaklee Kota Bharu

Facebook: Nor Mashila

Instagram : nor_mashila


Penafian:

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan yang diiktiraf.



No comments:

Post a Comment

Rahsia kulit cantik dengan Vitamin Cantik Harga Rahmah

Pernah tak terdetik dalam hati nak kulit cantik, glowing dan dan kulit sihat tanpa sebarang masalah?  Bila berjumpa keluarga atau kawan-kawa...